Завдання №1 – збільшення споживання вітчизняної продукції на внутрішньому ринку

  • 0
Завдання №1 – збільшення споживання вітчизняної продукції на внутрішньому ринку"Розширення споживання вітчизняної продукції на внутрішньому ринку є першочерговим завданням уряду будь-якої країни", – вважає член Центрального Проводу Української Народної Партії, кандидат економічних наук, заслужений економіст України Олексій Мірошниченко.

За його словами, "безперспективно з економічної точки зору вкладати зусилля у конкурентну боротьбу з іноземними виробниками, "відвойовуючи" якийсь сегмент споживчого ринку на їх території, де населення звикло до традиційних марок продукції, ціна продукції місцевого виробництва є більш конкурентноздатною за рахунок відсутності митних та менших транспортних витрат, і розширення її виробництва і збуту лобіюється органами влади місцевого та державного рівня, у той час як внутрішній ринок України майже повністю відданий іноземним виробникам".

"При цьому не йдеться про якусь високотехнологічну продукцію, кожне придбання в Україні одиниці товару, будь то автомобіль, предмет одягу чи звичайна кулькова ручка, призводить до того, що гроші, які могли б залишитися в Україні у формі доходів громадян та бюджетних надходжень, попадуть до країни – виробника цієї продукції".
"У сучасних умовах відродження вітчизняної промисловості може відбуватися або шляхом розвитку безпосередньо українських підприємств, або виробництва на території Україні продукції провідних світових виробників. В обох випадках виробництво буде українським, а це означає, що і зарплата і податки будуть витрачені на потреби українських громадян, а не китайців, турків чи росіян".

Але, як вважає Мірошниченко, при відсутності реальної роботи по відродженню вітчизняного виробництва на вітчизняному рівні це є неможливим. Численні ж "різнокольорові" уряди України за усі роки її незалежності проявляють рідкісну одностайність у питанні "добивання" українського виробничого комплексу чи то збільшенням податкового тиску, чи то сприянню імпорту товарів широкого попиту закупівлями за бюджетні кошти літаків, тролейбусів, іншої продукції іноземного виробництва, чи то продажем за безцінь прибуткових держпідприємств сумнівним "інвесторам".

"І якщо з точки зору пересічного покупця те, що на полицях української крамниці банка маринованих огірків чи грибів, вироблена на іншому боці земної кулі у Китаї чи Тайвані, з урахуванням усіх транспортних і митних витрат коштує дешевше ніж такий самий товар українського виробництва є звичайним "маразмом", то з економічної точки зору це є проявом або непрофесійності урядової політики або просто її відсутності. Вітчизняна економіка потребує допомоги як від українських громадян, які купуючи продукцію українського виробництва, сприятимуть створенню нових робочих місць, підвищенню рівня доходів українців і державних витрат на соціальні потреби, так і українських виробників і уряду. Які мають створити такі умови, щоб продукція вітчизняного виробництва могла гідно конкурувати з іноземною як за ціною, так і за якістю" – підсумував член Центрального Проводу УНП О.Мірошниченко.скачать dle 12.0