В прокуратуре Николаевской области работает обновленная приемная граждан

  • 0

Прокуратурою Миколаївської області постійно приділяється підвищена увага організації особистих прийомів громадян, адже особистий прийом громадян є важливим заходом реалізації конституційного права на звернення.

Так, упродовж поточного року на особистому прийомі до органів прокуратури області звернулися майже 3000 громадян, з них 385, або майже кожного восьмого, прийнято керівниками прокуратур. Особисто прокурором області прийнято 121 громадянина.

З метою прозорості діяльності органів прокуратури відкрито оновлене приміщення приймальні громадян у прокуратурі області.

Так, з урахуванням умов сьогодення оновлено формат роботи та порядок прийняття звернень громадян, запроваджено новий порядок організації та проведення особистого прийому громадян, який орієнтований на більшу оперативність та якість розгляду звернень.

Зокрема, окрім прокурора профільного відділу звернень прийом громадян здійснюється працівниками інших структурних підрозділів регіональної прокуратури. Це дозволяє громадянину бути прийнятим прокурором, який спеціалізується на вирішенні конкретного питання, має досвід роботи на певному напрямку та можливість вжити заходів щодо поновлення порушених прав, усунення недоліків. Вказане сприяє активізації розгляду звернень.
В прокуратуре Николаевской области работает обновленная приемная граждан

За необхідності участі у розгляді звернення керівників місцевих прокуратур у приймальні громадян функціонує відеозв’язок, за домопогою якого оперативно можна з’ясувати ряд питань, які порушує заявник.

З метою створення належних умов для прийому громадян у прокуратурі області для заявників, що очікують прийом, відведено окрему кімнату, у якій розміщені стіл та стільці, громадяни забезпечені питною водою. Поряд розташовані інформаційні стенди з добіркою нормативно-правових актів порядку розгляду звернень та запитів в органах прокуратури, графіки здійснення прийомів громадян як на місцях, так і в Генеральній прокуратурі України, телефони «гарячих ліній» та електронні адреси органів прокуратури, а також зразки документів (звернення, запит на інформацію тощо), що надає можливість заявникам ознайомитися з необхідними для подачі звернення текстами законодавчих актів, що регулюють діяльність прокуратури.

В оновленому приміщенні можуть одночасно писати звернення кілька осіб, за необхідності робити копії поданих документів та мати доступ до мережі Інтернет. Також для відвідувачів приймальні встановлено безкоштовний відкритий Wi-Fi.

У приймальні громадян відвідувачі мають змогу отримати повну інформацію щодо стану розгляду та руху їх звернень, з якими вони зверталися до органів прокуратури.

Працівниками відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів ряд питань вирішується на місці без необхідності подальшого подання звернень. Громадянам роз’яснюються їх права та обов’язки, порядок вирішення звернень, заяв і скарг на рішення, дії чи бездіяльність слідчого або прокурора під час досудового розслідування, повноваження органів прокуратури, контролюючих органів.

Такий принципово новий формат є запорукою укріплення довіри громадян до органів прокуратури задля надання громадянам всеохоплюючої допомоги у вирішенні їхніх питань.
скачать dle 12.0