Николаевский "ЦНАП" делает всё, чтобы горожанам было легче получать субсидии

  • 0
Николаевский "ЦНАП" делает всё, чтобы горожанам было легче получать субсидии
Директор департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради Дмитро Лазарєв розповів, що в Україні в 2019 році стартувала монетизація субсидій для оплати комунальних послуг.

Як відомо, монетизація субсидій в Україні буде здійснюватися в три етапи. З 1 січня 2019 року вона торкнулась тих сімей, які звернуться за допомогою вперше.

З 1 травня монетизація субсидій в Україні торкнеться тих, хто отримує субсидію не перший рік. Всім одержувачам субсидій (крім тих, хто звернувся за не вперше в 2019 році), потрібно у травні подати декларацію про доходи та заяву на монетизацію в своє управління соцзахисту.

Також одним із документів, який потрібно подати до відповідного управління, є так звана довідка форми № 3 (про склад сім’ї). Аналог відповідної довідки на сьогоднішній день видається в ДНАП власнику житла при наявності відповідних документів.

З метою зменшення соціальної напруги та економії часу громадян, департамент з надання адміністративних послуг ММР вийшов на виконавчий комітет міської ради з пропозицією пілотно підключити департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради до Реєстру територіальної громади міста Миколаєва.

На цьому етапі виникали певні труднощі, непорозуміння, але з 2-ї спроби, на засіданні виконкому було затверджено відповідний проект рішення.

Відповідно до цього, повідомляємо, що з 22.04.2019 до Реєстру підключено департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради. Це забезпечує співробітникам соцзахисту доступ до інформації про місце реєстрації громадян, а миколаївцям анулює необхідність очікувати в чергах, ходити по різних інстанціях та збирати необхідний пакет документів.

Хочу нагадати, що 14 березня 2019 року на засіданні 51-ї сесії Миколаївської міської ради було затверджено Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Миколаєва».

За планом, Реєстр має забезпечити потреби громади в автоматизації процесів обміну відомостями з іншими реєстрами та отримання інформації про реєстрацію місця проживання, надати право доступу до Реєстру службовим особам державних органів, органів місцевого самоврядування, судових органів, нотаріусам, адвокатам, приватним виконавцям, суб’єктам господарювання державного і комунального секторів економіки, відповідно до законодавства - підсумував директор департаменту з надання адміністративних послуг міської ради Дмитро Лазарєв.скачать dle 12.0