Для удобства клиентов Николаевского ЦНАП запустили чат-бот

  • Сообщить о ошибке
  • 0
Для удобства клиентов Николаевского ЦНАП запустили чат-бот
Час, витрачений із задоволенням, не вважається втраченим (Джон Леннон).

Цінуйте час! Відкрийте чат-бот та займайтесь своїми справами.

Щоб покращити ваш час очікування, департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради запустив чат-бот, який відстежує стан черги і повідомляє, коли підійшов ваш номер.

Тепер, взявши талончик на будь-яку послугу, не потрібно сидіти перед інформаційним табло та прислухатись, коли вас викличуть.

Достатньо лише відсканувати QR-код вашого талончика і у соціальній мережі Viber відкриється botclient, який сам слідкуватиме за вашою чергою та періодично надсилатиме вам повідомлення про зміну місця в поточній черзі.

Плануйте свій день відповідно до ваших потреб.